Przenosimy się na nową domenę. Aktualne informacje dostępne od 10.03.2025 na www.iqartgroup.com oraz www.iqart.pl
IQART realizuje kampanie w social media, łącząc kreatywność z precyzyjnym dopasowaniem briefu do potrzeb i oczekiwań odbiorców. Każdy projekt tworzony jest z uwzględnieniem indywidualizmu artystów, którzy współtworzą treści reklamowe, co pozwala na autentyczne i unikalne przekazy. Dzięki temu kampanie są nie tylko skuteczne, ale także oryginalne i angażujące. IQART dba, aby każdy element strategii był spójny z wizją marki, jednocześnie wykorzystując potencjał twórców do budowania autentycznego dialogu z odbiorcami.
Prezentujemy przykładowe kampanie w Social Media, które zrealizowaliśmy dla naszych Partnerów.
Katarzyna Sawczuk „EFFY” i Mattia Rosinski z zespołu BEMY dla marek Calvin Klein i Douglas
Katarzyna Sawczuk „EFFY” i Mattia Rosinski z zespołu BEMY dla marek DUREX i Rossmann
Katarzyna Sawczuk „EFFY” dla marek Dr. Martens i JD Sports
Zespół BEMY i Katarzyna Sawczuk „EFFY” dla m.in. Zinar Castle
Katarzyna Sawczuk „EFFY” dla marki Triuph
Zespół BEMY dla marki Garnier
Watch on TikTok
Katarzyna Sawczuk „EFFY” dla marki Armani
Elie Rosinski z zespołu BEMY dla marki Biedronka
Zespół BEMY promocja singla 6 seconds / Universal Music
Watch on TikTok
Inne ciekawe realizacje:
Katarzyna Sawczuk „EFFY” i Mattia Rosinski dla marki Caudalie. Materiał zrealizowany przy współpracy z French Touch
Patrycja Broniek dla marki Sinsay
Patrycja Broniek dla marki By Dziubeka
Patrycja Broniek dla marki MaxFactor