Kampanie Social Media

← Wróc do prtfolio

Przenosimy się na nową domenę. Aktualne informacje dostępne od 10.03.2025 na www.iqartgroup.com oraz www.iqart.pl


IQART realizuje kampanie w social media, łącząc kreatywność z precyzyjnym dopasowaniem briefu do potrzeb i oczekiwań odbiorców. Każdy projekt tworzony jest z uwzględnieniem indywidualizmu artystów, którzy współtworzą treści reklamowe, co pozwala na autentyczne i unikalne przekazy. Dzięki temu kampanie są nie tylko skuteczne, ale także oryginalne i angażujące. IQART dba, aby każdy element strategii był spójny z wizją marki, jednocześnie wykorzystując potencjał twórców do budowania autentycznego dialogu z odbiorcami.

Prezentujemy przykładowe kampanie w Social Media, które zrealizowaliśmy dla naszych Partnerów.


Katarzyna Sawczuk „EFFY” i Mattia Rosinski z zespołu BEMY dla marek Calvin Klein i Douglas 

Katarzyna Sawczuk „EFFY” i Mattia Rosinski z zespołu BEMY dla marek DUREX i Rossmann

Katarzyna Sawczuk „EFFY” dla marek Dr. Martens i JD Sports


Zespół BEMY i Katarzyna Sawczuk „EFFY” dla m.in. Zinar Castle


Wyświetl ten post na Instagramie

Post udostępniony przez BEMY (@bemystagram)

Katarzyna Sawczuk „EFFY” dla marki Triuph 



 

Zespół BEMY dla marki Garnier

Watch on TikTok

Katarzyna Sawczuk „EFFY” dla marki Armani

Elie Rosinski z zespołu BEMY dla marki Biedronka 

Zespół BEMY promocja singla 6 seconds / Universal Music 

Watch on TikTok



Inne ciekawe realizacje:

Katarzyna Sawczuk „EFFY” i Mattia Rosinski dla marki Caudalie. Materiał zrealizowany przy współpracy z French Touch 

Patrycja Broniek dla marki Sinsay

Patrycja Broniek dla marki By Dziubeka 

Patrycja Broniek dla marki MaxFactor

 

  • Kategoria: IQART Influence
4D3D82FE-1DA0-402A-A7C8-DB7D2076B8DE